Shop Mobile More Submit  Join Login
ApePod by phig ApePod by phig
save the animal,
or at least give them iPod...
:D





100% AI Cs2
5hr
coz i'm too lazy to make it more detail :P
here's the original pic : [link]

grrr... im out for lunch now.. soooo hungry!!
~cheers


update:
furs added!!!
Add a Comment:
 
:iconalmijunior:
AlmiJunior Featured By Owner Jun 9, 2010  Hobbyist General Artist
Genial!
Reply
:iconstupidamazon:
stupidamazon Featured By Owner Dec 10, 2009   Photographer
gahar amaaaaat :faint:
Reply
:iconphig:
phig Featured By Owner Dec 24, 2009
wah tengkyu, foto2mu keren juga :D
Reply
:iconwomanwithagun:
womanwithagun Featured By Owner Jan 16, 2009
Still one of my favourite vectors in the world. I remember when this was on v.net.. :heart:
Reply
:iconphig:
phig Featured By Owner Aug 1, 2009
i'm so... *sigh*.. :happycry:
Reply
:iconndikol:
ndikol Featured By Owner Nov 23, 2008  Professional Interface Designer
:ninjabattle:
Reply
:iconphig:
phig Featured By Owner Dec 23, 2008
:lol:
Reply
:iconandrwmora:
aNdRwmORa Featured By Owner Sep 8, 2008
vector_POWER! :P
Reply
:icondaniarwikan:
daniarwikan Featured By Owner Aug 29, 2008   Photographer
wuih..mantap
Reply
:icongrayfoxhound1303:
grayfoxhound1303 Featured By Owner Aug 19, 2008  Professional Digital Artist
nice!
know we want some money from apple!
Reply
:iconphig:
phig Featured By Owner Aug 19, 2008
:confused:
Reply
:icongrayfoxhound1303:
grayfoxhound1303 Featured By Owner Aug 20, 2008  Professional Digital Artist
hoohuhuhu
:shrug:
Reply
:iconrendan86:
Rendan86 Featured By Owner Aug 8, 2008
awesomely awesome.
nice work dude
Reply
:iconphig:
phig Featured By Owner Aug 8, 2008
thanks dude :)
Reply
:iconwormoart:
wormoart Featured By Owner Jul 14, 2008  Student Digital Artist
aww man :( I thought he was holding a wiimote at first

still terrific :D
Reply
:iconphig:
phig Featured By Owner Jul 15, 2008
:lol:
i made the artwork long before the invent wii :D
Reply
:iconbanyah87:
banyah87 Featured By Owner Jul 9, 2008
Fuck
ing
impressive.
Reply
:iconsnakeartworx:
snakeartworx Featured By Owner Jun 30, 2008  Professional General Artist
Hey, that's funny! I'm an iPod-fan and like almost everything related to this fantastic device. Good work! FAV!
Reply
:iconphig:
phig Featured By Owner Jun 30, 2008
haha, thanks! i think i'm gonna get one :lol:
Reply
:iconrixtwelve:
RixTwelve Featured By Owner May 29, 2008
Duh... :faint:
Reply
:iconphig:
phig Featured By Owner May 30, 2008
gubrakkkkkkkkkk
Reply
:iconal-kabeer:
Al-Kabeer Featured By Owner May 27, 2008
Excellent...!
Reply
:iconphig:
phig Featured By Owner May 27, 2008
thank you :)
Reply
:iconweknow:
weknow Featured By Owner May 16, 2008  Professional Digital Artist
also this one
Reply
:iconphig:
phig Featured By Owner May 16, 2008
bebaskeun!
Reply
:iconlancerdrake:
lancerdrake Featured By Owner Feb 15, 2008  Professional Filmographer
fur so detailed and stylish brushed outline. great combo!
Reply
:iconphig:
phig Featured By Owner Feb 23, 2008
somehow i dont like the outline. but thanks glad to know u like it
Reply
:iconwidyantara:
Widyantara Featured By Owner Aug 29, 2007
pengen ajarin dong yang kayak beginian....
Reply
:iconphig:
phig Featured By Owner Aug 29, 2007
oh siap siap
main atuh kesini :)
Reply
:iconwidyantara:
Widyantara Featured By Owner Aug 30, 2007
dimana kitu...ah jadi malu
Reply
:iconphig:
phig Featured By Owner Aug 30, 2007
hehe nyantei ajah..
saya di kopo, bade?
Reply
:iconwidyantara:
Widyantara Featured By Owner Aug 30, 2007
waduh jauh euy...saya cicalengka.... saya anak kampung he he he
Reply
:iconphig:
phig Featured By Owner Aug 31, 2007
yah berarti ketemuannya di surabaya aja kagok jauh :giggle:

anytime lah abdi mah openhouse selalu :D
Reply
:iconwidyantara:
Widyantara Featured By Owner Sep 3, 2007
wah iya kapan2 pengen belajar bikin kaya gituan....wah salut deh pokonya:D
Reply
:iconcarment:
carment Featured By Owner Aug 27, 2007
om,, gorila mu ajak main ke tempat saya ;)''
sya punya piaraan loh sekarang :p
Reply
:iconphig:
phig Featured By Owner Aug 27, 2007
piaraan apa? gorilla betinakah? :giggle:
Reply
:iconfanisfun:
FANisFUN Featured By Owner Aug 19, 2007
WOW the detail of the fur amazing seriously! do you use pen tablet or mouse only? :wow:
Reply
:iconphig:
phig Featured By Owner Aug 19, 2007
thank you. i used both =P
Reply
:iconfelipexavier:
felipexavier Featured By Owner Aug 15, 2007
I dead, when I see this art :O

my english is bad :/

great jobs man...
Reply
:iconphig:
phig Featured By Owner Aug 15, 2007
hahaha, really!?

thanks man!
glad u like it
Reply
:iconnata13:
nata13 Featured By Owner Aug 15, 2007
mengenalkan pod pada ape,...
Reply
:iconphig:
phig Featured By Owner Aug 15, 2007
wakakakakak.. iklan nih, kalo iya juga males banget harus ngadepin kingkong mah.. takut dimakan :rofl:
Reply
:icontecknografick:
tecknografick Featured By Owner Aug 8, 2007
VERY NICE jim! :+fav:
Reply
:iconphig:
phig Featured By Owner Aug 8, 2007
thanks teman!
Reply
:icontecknografick:
tecknografick Featured By Owner Aug 9, 2007
sudah seharusnya saya memujimu jim =)
Reply
:iconmedot:
medot Featured By Owner Aug 8, 2007  Professional General Artist
gila ni monyet..apple user! bukan banana user! hehe
vectornya dasyat booosss..telaten :D
Reply
:iconphig:
phig Featured By Owner Aug 8, 2007
haha, kali2 monyed bergadget dikit lah :D
Reply
:iconcoupmag:
coupmag Featured By Owner Aug 4, 2007
holy shit, this is a vector?! damn! :worship:
Reply
:iconphig:
phig Featured By Owner Aug 4, 2007
yes it's entirely made in ai :)

thanks!
Reply
:iconxxxrxxx:
xxxrxxx Featured By Owner Jul 27, 2007
KEREN MAMPUS
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 641 × 873




Details

Submitted on
March 7, 2007
Image Size
274 KB
Resolution
641×873
Thumb

Stats

Views
6,230
Favourites
194 (who?)
Comments
125
Downloads
186
×